Мамаївська громада

Чернівецька область, Чернівецький район

Порядок направлення листів до ДПС через Електронний кабінет

Дата: 25.08.2023 10:26
Кількість переглядів: 31

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області нагадують, сучасні електронні сервіси ДПС України забезпечують дистанційне спілкування з податковою службою. Платники мають змогу надсилати листи до контролюючих органів через Електронний кабінет. 

Покрокова дія платника:

Увійдіть до приватної частини Електронного кабінету (за посиланням https://cabinet.tax.gov.uaабо через вебпортал ДПС). Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного  підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Зайдіть в меню «Листування з ДПС».

Оберіть регіон, район, тип та тематику. Зазначте короткий зміст листа.
Прикріпіть файл у форматі pdf. Зверніть увагу, що можливо додати тільки один сканований документ розміром до 5МБ.

Натисніть «Зберегти». Підпишіть за допомогою КЕП. Натисніть «Відправити».

Інформацію стосовно отримання та реєстрації надісланого документа можна переглянути в меню «Вхідні/вихідні документи» у розділі «Вхідні». 

Нагадуємо, що  платники податків, які подають звітність в електронній формі можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги». 

Для того, щоб здійснювати листування з контролюючими органами через Електронний кабінет, платнику необхідно надіслати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет за формою: J1391602 – для юридичних осіб; F1391602 – для фізичних осіб.

Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет. 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь