"Бажаєте, щоб наступний візит до ЦНАП став кращим? Розкажіть, будь ласка, про останній"
Міністерство цифрової трансформації розпочинає комунікаційну кампанію «Бажаєте, щоб наступний візит до ЦНАП став кращим? Розкажіть про останній» у межах першої всеукраїнської оцінки якості адміністративних послуг.
Метою даної кампанії є інформування населення про можливість оцінки ними сервісу у центрах надання адміністративних послуг. Відгуки дадуть змогу проаналізувати з якими проблемами найчастіше стикаються громадяни, які мають потреби й запити та дадуть можливість підвищити рівень державного сервісу. Думка українців дуже важлива та буде врахована для покращення роботи ЦНАП.
Як ділитися враженнями про сервіс у ЦНАП, дивіться у роликах.
До вашої уваги відеоролики соціальної кампанії «Бажаєте, щоб наступний візит до Центру став кращим? Розкажіть, будь ласка, про останній»