ЩО РОБИТИ, ЯКЩО В ЗАСТОСУНКУ «ДІЯ» НЕ ВІДОБРАЖАЄТЬСЯ ПЕНСІЙНЕ ПОСВІДЧЕННЯ?
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО В ЗАСТОСУНКУ «ДІЯ» НЕ ВІДОБРАЖАЄТЬСЯ ПЕНСІЙНЕ ПОСВІДЧЕННЯ?
За результатами співпраці Міністерства цифрової трансформації України та Пенсійного фонду України пенсійне посвідчення стало доступним для громадян у вигляді цифрового документа в мобільному застосунку «Дія».
Електронне відображення пенсійного посвідчення з’являється у тих, кому посвідчення видане після 2014 року. Пенсійне посвідчення одержувача пенсії за віком підтягнеться в «Дії» автоматично, одержувачам інших видів пенсій необхідно завантажити посвідчення самостійно.
Пенсіонерам, які отримували пенсійні посвідчення у вигляді книжечки, для можливості відображення в «Дії» слід замінити документ старого зразка на новий, звернувшись до Пенсійного фонду України online (через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Фонду) або до будь-якого з сервісних центрів Фонду.
Електронне відображення пенсійного посвідчення має таку ж юридичну силу, як і пенсійне посвідчення, отримане в органі Пенсійного фонду України та підтверджує призначення пенсії.
Тобто у разі відсутності пенсійного посвідчення в «Дії» необхідно завантажити документ в застосунок самостійно або ж замінити наявне посвідчення, звернувшись до Пенсійного фонду України online (через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Фонду) чи до будь-якого з сервісних центрів Фонду.
Відповіді на питання щодо електронного пенсійного посвідчення в застосунку «Дія» можна також знайти у відеоматеріалі ПФУ за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=edBBex7NmKk&t=4s