Мамаївська громада

Чернівецька область, Чернівецький район

Відбулося практичне засідання професійної спільноти вчителів інформатики

Дата: 18.01.2024 10:30
Кількість переглядів: 196

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

    Відповідно до плану засідань професійних спільнот вчителів Мамаївської сільської ради на 2023-2024 навчальний рік комунального закладу «Мамаївський центр професійного розвитку педагогічних працівників» 17 січня 2024 року на базі Стрілецькокутського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів відбулося практичне засідання професійної спільноти вчителів інформатики територіальної громади. 

Із вітальним словом до учасників звернулася директор Стрілецькокутського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів Марія СОПРОВИЧ та в.о.директора комунального закладу «Мамаївський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Галина БОЙДА, які акцентували увагу на актуальності обраної проблеми – «Використання основ робототехніки на уроках інформатики в умовах НУШ». 

​У сучасних умовах дуже важливим є психологічний стан учасників освітнього процесу. Тому, засідання розпочалося тренінгом «Ментальне здоров’я сучасного педагогічного працівника», який провела практичний психолог Стрілецькокутського  опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів Тетяна КВАСНЮК. Під час тренінгу Тетяною КВАСНЮК були використані фрагменти методик, власний досвід, розроблені вправи та надано поради для збереження та зміцнення ментального здоров’я.  

Керівник професійної спільноти вчителів інформатики, вчитель інформатики Стрілецькокутського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів Андрій ЖУКОТИНСЬКИЙ презентував колегам актуальне питання «Моніторинг освітніх втрат і їх подолання як актуальне завдання для вчителя». Під час презентації ознайомив присутніх з поняттями освітні втрати, освітні розриви, механізмами їх вимірювання, шляхами подолання освітніх втрат і освітніх розривів та акцентував увагу учасників на тому, що для цього необхідно визначити ядро обов’язкових знань учнів, розробити тести та провести діагностування знань, виявити прогалини, організувати додаткове навчання, використовувати інтерактивні форми навчання. 

В даний час, робототехніка є одним з перспективних напрямів науково-технічного прогресу. Заняття з робототехніки надають можливості для різнобічного розвитку учнів і формування найважливіших компетенцій, позначених в стандартах нового покоління. Тому, особливого значення на сучасному етапі має впровадження даного напрямку через створення і використання навчальних моделей роботів в освітньому процесі закладів освіти. Під керівництвом керівника професійної спільноти вчителів інформатики Андрія ЖУКОТИНСЬКОГО своїми напрацюваннями в цій сфері поділилися вчитель інформатики Лужанського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім.В.Орелецького Микола БОДНАР та вчитель фізики та інформатики Стрілецькокутського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів Тарас ТАЩУК.       

Микола БОДНАР  презентував програмування робототехніки в середовищі ArduBlock на уроках інформатики, а також на базі відкритої у закладі освіти ІТ-майстерні Центру професійного та креативного розвитку в межах реалізації проєкту «Обʼєднання громад - задля сталого економічного зростання ConCom4EG, що фінансується ЄС в рамках ініціативи «Мери за економічне зростання». Продемонстровано приклад блочного коду для датчику руху та реле з таймером ввімкнення освітлення. Побудовано макетну модель на базі Arduino контролера та продемонстровано його роботу. Обговорено особливості використання платформи, проблеми та пропозиції щодо покращення використання у навчанні.

     Вчитель фізики та інформатики Стрілецькокутськогоопорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів Тарас ТАЩУК провів цікавий майстер-клас «Використання основ робототехніки на уроках інформатики в умовах НУШ» та ознайомив учасників засідання спільноти вчителів інформатики з будовою та принципами роботи одного із елементів STEAM-освіти – роботом Qoopers від компанії  Roboblox, окреслив перспективи використання такого пристрою на уроках інформатики, під час проєктної діяльності учнів і вивчення тем, пов’язаних із програмуванням, розповів про практичні аспекти застосування STEAM-елементів для мотивації навчальної діяльності учнів, переваги та недоліки робототехніки для освіти та продемонстрував кілька простих прикладів роботи робота Qoopers із використанням базового набору програм і сенсорів.

   В.о.директора комунального закладу «Мамаївський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Галина БОЙДА підвівши підсумок засідання спільноти вчителів інформатики відмітила, що зустріч пройшла креативно у позитивній атмосфері, присутні поповнили педагогічний кейс новими думками та ідеями, мали змогу бути активними учасниками засідання, ділилися власними думками, досвідом роботи.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь