Працівники Управління Державної служби якості освіти провели робочу зустріч з керівними кадрами закладів дошкільної та загальної середньої освіти Мамаївської громади
🔷🔶Працівники Управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області сьогодні, 10 червня, провели плідну робочу зустріч з керівними кадрами закладів дошкільної та загальної середньої освіти Мамаївської територіальної громади за участі голови громади Наталії КАТРЮК та начальника відділу освіти громади Руслани РАВЛЮК.
📌Оксана ПАЛІЙЧУК, начальниця управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області, зосередила увагу на ціннісних основах управлінської діяльності керівників закладів, особливо в умовах викликів війни. Обґрунтовано особливості формування іміджу закладу освіти; важливість колегіального визначення цінностей, розроблення стратегій закладів, акцентовано увагу на пріоритетах у плануванні освітньої діяльності закладів на наступний навчальний рік.
☝Оксана ПАЛІЙЧУК: «Керівник закладу освіти повинен бути лідером, носієм загальнолюдських, національних, професійних цінностей. Він зобов’язаний будувати свою управлінську діяльність і роботу в закладі освіти на основі цих цінностей. Партнерство, взаємоповага, підтримка, толерантність, гласність, доброчесність «приживаються», стають нормою у тих закладах, у яких, у першу чергу, керівник щоденно демонструє їх у своїй діяльності, при прийнятті управлінських рішень. Спільні цінності – є тим «клеєм», який забезпечує згуртованість, єдність колективу, злагодженість у роботі. Це відправна точка будь-яких покращень у роботі».
📌Інна ЧЕРКЕЗ, заступник начальника відділу інституційного аудиту та позапланового контролю Управління, за результатами моніторингів, інституційних аудитів проаналізувала основні типові недоліки у положеннях про внутрішню систему забезпечення якості освіти у закладах та надала рекомендації щодо удосконалення процесів внутрішнього контролю.
📌Світлана АНДРІЙЧУК, головний спеціаліст відділу інституційного аудиту та позапланового контролю Управління, висвітлила результати моніторингу сайтів закладів дошкільної та загальної середньої освіти громади, простежила динаміку забезпечення інформаційної відкритості та публічності їх діяльності у порівнянні з попередніми моніторингами.